Back on track..

woho, yes! Vi har fått internet :)
hah, jag är överlycklig.. oj vilken datanörd jag verkar vara!

Jag är helt slut, jag vet inte varför men jag är sjukt trött. Jag längtar verkligen till sängen.Idag var vi duktiga jag och Fanny, vi har hjälpt mamma att bära lådor, och vi har kopplat in 2 lampor också. gogo! I skolan var vi duktiga också, förutom när vi lämnade Tova vid lunchen.. Hon blev ju lite arg kan man säga.. haha!Mitt rum ät nästan klart, det är målat, möbler och så men inte gardiner + att det fattas barstolar. Jag har färgerna Brun, beige och brunsvart! jätte fint. Imorgon får jag skjuts till skolan, skönt orkar inte ta bussen.. hihi! imorgon på eftermiddagen och kvällen ska jag vara med bästakompisen Fanny. Vi ska nog äta hemma hos henne, och sedan kanske åka hit. VI får se helt enkelt.
Äntligen får jag krypa ner i sängen, kanske ska läsa lite i nya boken - 14 år till salu! jättebra bok.
Pussar och kramar / S

mitt nya sminkbord. :) + att '' stålkvinnan '' har ngt på huvudet.. hmm?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0