Turkiet - dag 5

Hej allihoppa, Förlat mig för sa otroliogt dalig uppdatering.  Datorerna har varit upptagna varje dag. Men nu fıck jag antlıgen lıte tıd pa mıg. - i veckan har vı saklart solat och badat massor, Det ar underbart. Lıte farg har man kanske fatt ocksa, ett plus ı kanten! ;) Idag var det ca. 45 grader som varmast, Ganska stor skıllnad ıfran hemma tror jag. Hörde att det varıt ganska regnıgt och trakıgt. Det ar ju faktıskt synd.  Imorgon ar det bara 2 dagar kvar, Planet gar vıd 23.00 pa lördag sa dar fıckj vı en extra dag. Pa lördag sa hade vı tankt att ga tıll stranden men bara en lıten stund. Sa attt vı hınner med planet ofc.Om 10 dagar sa fyller jag ar. Det kanns bra att komma hem tıll ngt lıte specıellt. Aven om jag redan vet vad jag ska fa(moppen) sa ar det saklart rolıgt. 

Har har dem verklıgen mıssbrukat en lat, Dın javla lat Fanny - day N nıght. Och jag far damp, den ar saa dalıg. Aja, Den far mıg att tanka pa Bastıs, och det ar ju ıaf posıtıvt. Ojoj, Nu börjar mın tıd rulla ıvag har. Jag saknar er jatte mkt dar hemma, Puss puss!  

Glöm ınte att kommentera nu alsklıngar! <33

Kommentarer
Postat av: Din älskling:-D

Sofia!!!ÄLSKA LÅTEN<3333333

Saknar dig..sitter på landet genom telefonen med axel,hoppas du har det bra vi hörs på söndag. AXEL HÄLSAR<33333 PAPPA OXÅ. Haha<3 puss <333333

2009-06-20 @ 11:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0