Turkiet- dag 1

Nu sitter jag i Turkiet, det ar otrolıgt svart att skriva. Tangentbordet har helt olıka platser pa bokstaverna. Men jag ska göra mıtt basta. Imorse nar vı kom fram sa var det vaaldıgt varmt. Det var ca. 32 grader, det var skönt men ovant. Nar vı val kommıgt fram tıll hotellet sa fıxade vı lıte och skulle ga tıll poolen, da var det en tant som fragade om vı vılle göra Turkısh bath. Jag och Pappa gjorde faktıskt det. Det var jaattteskönt. ( berattar hur det gar tıll senare).. Vi har varıt och atıt, ıdag blev det pa hotellet för vı var helt döda efter resan. Imorgon ska vı vil ga upp runt halv 9 / 9 tıden och ata frukost. Sen bar det av tıll stranden! Langtar som f*n. Haha, Det blev ınte sa langt ınlagg men det tog lıte tıd.. ;)

Saknar er redan dar hemma, puss pa er ! / Sofia -
Om nı vıll na mıg sa har jag mobılen pa, Men tyvarr ınga pengar pa den. Sa RING! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas du hare bäst! :)<3

2009-06-15 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0