torsdag-

- slutade klockan 11 istället för 12 idag. 1 hel timme i skolan, asjobbigt! Vi tog första bussen till centrum, vi kollade runt i affärerna, och vissa köpte lite saker. Vi åt lunch, satt och snackade och sen handlade vi mat till imorgon. Det var faktiskt roligt! Vi fick ihop allt vi skulle ha, + att det blev 200 kronor över. Så vi måste  dela upp dem pengarna. det blir nog bra.

Jag,Fanny och Agnes åkte hem till mig, kollade lite bloggar. snackade lite, sen gick dem hem! Just nu sitter jag bara och väntar på att Pappa ska komma hem så att vi kan åka.  Ikväll ska jag packa klart det sista, sen är jag helt redo att lämna det här skit stället i en vecka. haha, det ska bli skit kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0