The night'

jag hade rätt, jag stannar här över natten. Vi har nu varit ute några timmar, vi gick och hyrde en film - bröllopsduellen blev det. Emma sa att den sög, men hoppas vi tycker om den. Vi var en liten stund med Emma och Sara, men drog. Dem tyckte vi var jobbiga för att vi var på bra humör.. (?) iaf så gick vi hem till mig och jag drog i hop lite saker också gick vi vidare till F. Vi har suttit och snackat om allt och inget. Men nu vare dagas för lite data. ;) Så nu vet ni att jag fortfarande lever. Fick lite snälla kommentarer på msn om att min nya desgin var fin. Haha, tack så mkt!

Imorgon hade vi tänkt oh ta en trip till Stinsen. Kan inte vänta tills jag får fixa mina naglar.. i'm so excited!
Det kostar ju 450 så det är inte speciellt dyrt.. Hoppas det blir som på bilden nedanför..nu är det dags att nörda sims igen, mohaha!
Later

Kommentarer
Postat av: maja

jag har fottat :D

haha <3



Puss på dej <3<3<3

2009-07-01 @ 00:06:58
URL: http://majagartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0