skolan-centrum-skolan

Så har min dag sett ut.. I skolan första gången var det som vanligt, nästan* det var 9:ornas show - den var inte speciellt bra.. Det ända roliga var jossan.. Haha! Vi slutade vid två. Då tog jag bussen till centrum där jag mötte mammsen, Vi köpte min klänning, det blev en vit och lite svart ifrån MQ. Och sen blev det ett par skor också. Ett par svartvita ganska höga skor ifrån dinsko. Är faktiskt nöjd! Jag k ommer att använda den på fredag då Daniel tar studenten! Ska bli riktigt kul. ;)

Klockan 6 skulle vi tillbaka till skolan, för det var öppethus. sämst! duktig som jag är så gick jag dit iaf. Var med Tova, vi gick runt i skolan och hälsade på folket! Jag har precis provat lite kläder som jag kan ta med mig till turkiet.
längtar som tusan alltså!! nu ska jag hoppain i duschn. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0