Onsdag- allt känns bra!

woho, jag antar att alla ni söta därute är lika eller om inte ännu mer glada som mig att mitt internet har hittat tillbaka. Idag var det en riiktigt kort dag, vi började klockan halv 10, och slutade 10 över 12. Det ända vi gjorde var att åka buss och titta på film.  Det blev inget Skansen pga av vädret. Efter filmen gick Fanny och jag hem till mig och tittade på 2 filmer faktiskt! Båda var bra, (: Vid halv 5 åkte jag och Pappa och anna till Ingela, käkade mat, satt och pratade med hennes äldsta barn. Dem var jätte snälla!

Imorgon så åker jag och P till järfälla tror jag och tittar på moppen jag vill ha. Hoppas verkligen vi inte kommer hem tomhänta! :) Jag ska nu smörja in benen med min nya body lotion - Britney Spears. den luktar aaasgott!  pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0