Långt inlägg..

Hej! Idag har det hänt mkt, och det var på iden måste jag säga! Det har varit ca. 50 personer här i våren lägenhet, presenter,tårta, mat ja ni vet hur det går till. Det var trevligt iallafall! - det första jag gjorde imorse, var att åka till tandläkaren. Jag var tvungen att laga ett hål som sagt. Det gjorde ganska ont, och vill hälst inte göra det igen. Det tog ungfär 45 minuter/ 1 timme. När klockan var 15 över 11 så åkte vi till Hotell och restaurang skolan i Infra City, där då daniel och hans klass skulle springaut. Det var inte så mkt folk som jag hade trott, men det var ju bara bra! Det var riktigt trirst att det började regna, men det gjorde inte så mkt. Det var ca. 20 personer i klassen, och då blev alla uppropade och fick Dipolm och ros och vad det nu var.  Jag tog typ 100 bilder, haha. ( tyvärr så kan jag inte lägga in dem idag, jag har tyvärr inte usbsladden här. ) klockan tickade på och alla stog och pratade och grattade daniel och sådära. Runt kvart i 1/1 så drog studentera iväg på sitt flak. Dem hade gjort jättefina banderoller och satt upp på flaket. Dunkande musik hade dem såklart också! Men vi som inte fick följa med drog oss hemmåt. Där fixade vi klart alla faten med mat, potatissallader, mackor och ja allt du kan tänka dig. Det kom mer och mer gäster hela tiden. Det var verkligen fullt hus ;)
När Daniel kom hem så hade alla typ ätit mat, fikat och typ pratat så att käkarna lossnat ett par 5 gånger. D var inte i bästa skicket om man säger så, haha. Jo men han var lite små berusad som man ska vara på sin student. Han var riktigt chockad för hur många som igentligen bryr sig om honom, lite små gulligt sådär!

Vi hurrade för honom och han fick presenter, tillexempel att han ska få köra en Ferarri eller Lamborghini, Han ska få åka ivåg och göra ngt kul med pappa, Han fick pengar, och massa saker. Lite avundsjuk på vissa saker.. hmm.
Fplk började dra sig hemåt runt 5 tiden. Det räckte liksom.. Men Johan han stannade tills nu han, dörren stängdes precis bakom honom. haha, skön grabb det dära! ;)

- Imorgon ungefär vid 12 tiden så åker jag och Jenny in till stan, och antagligen är vi där ett par timmar. Hoppas verkligen att det inte regnar. Det skrev jag ju i H&D ilägget att regn, det gillar vi inte! Sen på kvällen så ska jag sova hos henne. det har jag faktiskt aldrig gjort. ojoj.. haha, men det ska bli kul. Kommer säkert lägga in bilder ifrån lördagen.

Nu måste jag sova så att jag pallar träffa lilla bäbisen imorgon. Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0