Bye for a week..

jag har verkligen damp, Internet hemma hos pappa har dött. Det finns ingenting att göra åt saken! Imorgon kommer det förhoppningsvis tillbaka. - J*vla comhem!

Idag var jag och mamma på fotoshoot eller vad man ska säga. Vi tog ca. 100 bilder totalt. Vissa blev helt ok!
- På fredag så är det avslutning som ni vet, efter så ska vi med Ingela hem ett tag. Och sen äre ' grillfest' som gäller,hemma hos Carina faktiskt. Det ska bli riktigt kul! Jag,Fanny,Tova och Victoria ska åka och handla typ pommesfrites och godis och sånt dära på torsdag. Kött får man ta med sig själv.

Idag i skolan så var det inte så speciellt, eller vi spelade tecknet på engelskan, det var skit roligt! ;) slutade ganska tidigt, åkte direkt till stan som sagt. Åkte buss med trevliga cajsa, vi snackade ltie. mys!

nu ska mamma skjutsa hem mig till pappa, Men ni får kanske inte någon uppdatering förrän imorgon eller i väärsta fall efter turkiet! Men sluta inte läsa min blogg för det ;) På lördag gäller det, jag har börjat oh packa lite, det är lite smuts tvätt kvar. ipod, mobilladdare, solbrillor, smink och annat som andvänds är inte heller ned stoppat!  ha det bäst, puss på er alla!
Peace out.


Kommentarer
Postat av: jenny

gud vilka fina bilder sofia ! <333

2009-06-09 @ 21:10:12
URL: http://sandrajenny.blogg.se/
Postat av: Fannu

Jätte fina bilder, du e jätte söt kvinna!

2009-06-09 @ 22:35:35
Postat av: sofia

oh,tack brudar! ni är alltid underbara! Älskar er <333333333333333333333333

2009-06-10 @ 21:19:01
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/
Postat av: maja

shit va snygg du va i håret på den längst ner! :)<3



Kram på dej <3<3<3

2009-06-11 @ 16:47:26
Postat av: sofia

oh, tack maja! :)<33

2009-06-11 @ 19:23:55
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0