information

jag har verkligen uppdaterat dåligt i helgen, och det ber jag om ursäkt för. Igår var vi i stan, jag köpte ett par trosor, en tröja och en tubtop. finfint! Vi tog oss en dricka på Wayne's coffé. När vi åkte hem så stannade vi i centrum, och kollade efter en tröja till Jenny. Vi åkte hem runt halv 5. när vi kom hem så satt vi vid datan en liten stund och sen gick jag hem till Ingela som bor typ några gator här ifrån och åt middag, Det var typ gårdsfest. Vid 9 tiden kom jag tillbaka. Det var kul därborta, vi satt och pratade och så var jag lite med alla småttingar.

När jag var tillbaka så gick vi ut och cyklade (a), dt var roligt. Vi träffade på Denna och Wille en liten stund. När vi kom hem runt 11 så kom Dogge, vi brummade runt lite på hans moppe. skit kul! Jag fick tillochmed mig tova på en runda. haha! heta shorts baby! När vi gick in igen efter att Dogge lämnat oss så fick vi för oss att göra lösnaglar. Så vi tog några som låg i jennys låda. asfina, och satt på dem. Det blev asbra! - tackar jennsan! ;)

I
morse gick vi upp runt 11, alltså nyss. Vi har ätit frukost och ska strax fixa oss, Det är ju jättefint väder idag. Det ¨måste ma utnyttja. btw så har vi jävligt kul!  Peace


Kommentarer
Postat av: absolut tova

du ska veta att det är riktigt sköna shorts ;)haha jag ska sova i dom på gotia så haha (a)<3

2009-06-09 @ 14:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0