HISS&DISS




Dryga människor- Är så jävla irriterande. Liksom korta och kalla miot än. är schysst mot någon och får bara ett mh, eller okej så äre jävligt störigt. Vafan, ge mig mer än en stavelse!

Bloggerskor/Bloggare som.. - .. trycker ner varandra pga avundsjuka. Som skriver elaka kommentarer och helt enkelt lägger ner tid på att tycka illa om någon som har det bättre är ju patetiskt. Dags att växa upp och vara glad för andras skull.

Brudar som tror att dem är någonting -
och som vänder sig om och glor på en, äre för att visa sig och man ska tycka att hon är mktmktmkt fiinare än mig så att jag känner mig ful, eller är det för att g jag ska känna mig utpekad på ngt sätt?  eller vaddå?



Naglar - Jag är heelt besatt i att måla och fixa med naglarna. Det är så himla kul. Haha! + att det är råsnyggt!

The voice - Det är så grymt bra musik som spelas, vakna med the voice äger, the voice konserten är så j*vla bäst
 Älska The voice

Sommar - Det är bara så underbart oh slippa alla tjugotusen lager av kläder. Bada,sola och kunna göra så mkt mer. japp det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0