Hiss & Diss



Regniga dagar- Man blir så otroligt deppig när man vaknar på morgonen och ser att det öserner regn. Det låter miffat, men håret blir ju helt förstört! haha, nej usch!

Tandläkaren- Jag är lite småsur just nu, för klockan 9 ska jag till tandläkaren och borra en tand.. jag vill inte! när man ligger där på stolen och gapar så stort man kan s¨ska n¨gon äcklig människa stoppa in sina händer i min mun. Nej, bort med tassarna!!

Att stressa- Jag har varit riktigt stressad hela veckan! Det är så himla jobbigt. Allting blir bara rörigt..



Student- Jag har sett framemot den här dagen länge, längre än daniel tror jag faktiskt.. haha, btw fatta vad skönt att liksom bli fri ifrån läxor, lärare, idioter i klassen/skolan. och så skaffa sig ett jobb, som man vill hålla på med. plus att man får presenter, massa människor som kommer och ' gratulerar ' en. ;)

Yoghurt- det är ju otroligt gott! Det finns i hundra olika sorter, grymt!

Äkta vänner- Som alltid ställer upp, som alltid finns där om man behöver prata. Som alltid håller sig fast vid ens sida. det är guld!

Kommentarer
Postat av: TOVAA

det kommer att gå bra hos tandläkaren, tänk jag som har lagat TVÅ HÅL I TÄNDERNA TYP DEN SENASTE MÅNADEN (a):D<33

2009-06-05 @ 11:04:32
Postat av: fannuk

JAG E HISS :)<3333333333333333



puss, snart kmr jag hem (aaaaaa)<3

2009-06-05 @ 15:20:59
Postat av: sofia

Ja Fanny, du är hiss! <333333333333333333333

2009-06-05 @ 16:22:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0