hatar sverige..

.. nu när det är regn, kallt och bussen inte går. uschabuscha! önskar att jag var med Fanny på Mallorca.
btw, idag på redovisningen gick det väl bra. tror jag fick ganska bra betyg iallafall. anvgående betyg så fick jag reda på slutbetyg i spanska och so. jag blev så jävla arg när jag fick veta att jag har G i So.. wtf! Jag har haft G+ på två prov, ett VG och ett MVG. hur fan kan det bli G? vidare till spanskan, där fick jag iallafall VG. det var ju tur.. Så då blev jag på lite bättre humör!
Idag slutade vi tidigare igen, vi kollade på en film. Den var faktiskt bra! Det regnade som f*n när jag gick hem ifrån bussen. irriterande. Men nu har jag iallafall plattat håret igen och ska städa mitt rum tills imorgon. 

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0