God natt.

Nu är mitt cv som jag ska söka prao på i 9:an klart. Det blev såklart inte speciellt långt, men lite info fick jag med iallafall. Redovisningen till imorgon är också klar. Jag hade tänkt att berätta lite om Hedersmord. Väldigt intressant. Det är lättande att redovisningen bara är för tjejerna. Då behöver man inte vara nervös. Så det klarar jag av!
Ska bli roligt vad dem andra har valt att redovisa om. Jag skickade precis iväg ett sms till Kristina om att vi ska träffas klockan 18 imorgon. Då vi åker och handlar. Det blir säkert roligt.

Idag samlade jag ihop 29 kronor till våran klasskassa.. Haha, jag är grym! ;)
Puss och sov gott folket!


En rätt så gammal bild på Jenny, Alltid lika söt!
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha sofia jag säger bara varför ?! varför just den gammla bilden hahaha:$ sötnos jag älskar dig

2009-06-04 @ 00:01:19
URL: http://sandrajenny.blogg.se/
Postat av: sofia

för att den är så jävla fin! :)<3

2009-06-04 @ 07:29:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0