FRÄSCHT

Nu är jag så gott som ny igen. kom precis ut ur duschen. Jag har rakat benen,under armarna och noppat ögonbrynen. skit bra. Måste ju vara snygg på fredag. Haha! Nej nu tänkte jag ge er en liten lista.. Det var nog typ 100 år sedan..

Om förhållanden
Är du singel? - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jadå
Kärlek eller sex? - Kärlek
Har du varit kär i någon? -  Ja
Finns det någon för dig just nu? - nej, men jag klarar mig ;)

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? -  sofia
När fyller du år? - 28 juni
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Örhängen, halsband
Vad har du på dig just nu? - stor -shirt & shorts
Vilken årstid är bäst? -  Sommarn
Vad tycker du mest om hos dig själv? - öh, personligheten
Vad är du bra på? - klara mig själv
Vem älskar du mest på denna jorden? - vänner & familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Fanny karlsson
Vem vet allt om dig? - ALLT vet nog ingen
Vem är roligast av dina vänner? -  Tova,Fanny & Jenny - älska
Vem är snyggast av dina vänner? -  Alla är heta
Vem är mest partyprisse? - Fanny ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? - allihopa
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - ehm, jag själv.. :|
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Fanny, tror jag

10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - pappa och mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -  jaa, det har jag!
Vem är farligast i din familj? - hmm.. döda fågeln polly!..
Vem ser roligast ut i din familj? - oj..måste man välja en?.
Vem är coolast? - dum fråga. JAG
Har ni något husdjur? -  kissemiss
Vem har du mest gemensamt med? - Pappas utseende, mammas personlighet
Vem står för underhållningen? -  Jag, självklart
Vem sover du oftast med? -  ifrån familjen? - ingen.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - huh?

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - skoaln *suck*
Har du varit glad idag? - alltid ;)
Har du varit ledsen idag? - nope
Har du gjort något bra idag? - en design till bästaJenny.
Vad ska du göra nu? - skriva klart min redovisning
Har du gjort något dåligt idag? - nej det tror jag inte
Vad har du ätit idag? -  lunch & middag
Har du duschat idag? - yes, alldeles nyss
Är du trött nu? - inte speciellt
Vad händer imorgon? - Skola,träffa kristina,plugga matte

Telefon/Mobil.
Vem ringde du senast? - tova
Vem ringde dig senast? - Tova
Vem sms:a till dig senast? - Christopher Blanck
Vem sms:a du till senast? - Christopher Blanck


Övrigt
Är du hungrig just nu? - nej
Vad är klockan nu? - 20:49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - publishme.se,youtube,twitter.

Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? -mamma -  2 sek sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  pappa - igår

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - 24/7
I så fall, vilken låt för tillfället? -  christina milian- us against the world, kick- ge mig lite mer,
janet-hartbreak on the dance floor
Vad gillar du för musik? - typ det mesta, det är väl mest R&B som spelas just nu.


Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för headern , världens bästa sofia <3

tack för allt !

2009-06-03 @ 21:30:13
URL: http://sandrajenny.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha, det är lungt bruttan ;)<33 kärlek till dig!

2009-06-03 @ 22:38:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Tandlösa Boris

"Vem är snyggast av dina vänner?" jag tycker att jag passar in ganska bra där

2009-06-05 @ 19:19:38
Postat av: sofia

Haha, jajo.. Det gör du igentligen.. :|

2009-06-05 @ 20:44:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Tandlösa Boris

tackar <3 xD

2009-06-05 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0