'

Det var verkligen på tiden att jag städade mitt rum,Har ränsat min byrå/garderob eller vad man ska kalla det. Det är riktigt snyggt just nu.. Men det varar väl inte mer än några dagar.. på fredag ska det vara 'klinsiskt' rent i mitt rum. Jag vet inte riktigt hur många det kommer, men det är väl ett par tio tal. Det är synd just nu att jag inte har min systemkamera som är på mallorca. Men det gör inte så mkt. Jag får ta lite bilder med någon annan kamera! :) 


Imorgon ska jag åka hem efterskolan och plugga matte. det ser jag framemot!
Nu ska jag somna till sex and the city. Peace!


Kommentarer
Postat av: maja

skitsnygg klänning Fia! <3<3<3

2009-06-04 @ 18:35:32
Postat av: sofia

oh,tack så mycket majsan! :)<33

2009-06-04 @ 22:03:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0