Back in town.

Yes, i'm! Det känns skönt, Resan hem gick jätte bra måste jag säga. Inga illamående och inga problem. Vi kom hem klockan 3 prick. Då somnade jag gott i min egna lilla säng. Jag vaknade vid 12 imorse av att Farmor och Farfar var här. Var rätt så pigg och gick upp typ på en gång. Till frukost blev det fatiskt tårta. jummie!.. Har inte fixat mig alls, Mjukisbyxor och en tjocktröja blev det. riktigt skönt! Håret är i en toffs och nya örhängen är på plats ;)

Jag har smsat med Fanny hela morgonen, vi ska ses om en liten stund när hon är klar. Jag har lite kvar att packa upp. Sen är jag redo för att ha skojj igen :) Är litesmåirriterad på det otroligt tråkiga vädret här i sverige. Hoppas det blir ändring under veckan. Även om jag ska sitta inne och plugga. Hade tänkt att göra klar mina saker nu.. Så vi hörs!
ojjuste,  jag har lite bilder. Inte otroligt många men några. Tyvärr så har jag usb kabeln någon annans stans där jag inte är.. haha. Så dem kommer senare! Jag lovar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0