Allt och lite till

Goddag, sitter i mitt rum och chillar galet till låten under. Har ett glas cola framför som smakar rikgti gott just nu. haha. Om ett tag ska jag ladda in musik på ipoden och sen ska jag åka med pappa och kolla på moppe med pappa, yesyes! :)
I skolan var det ganska soft, Frida hade piercat naveln och det blev faktiskt fint. Jag var med Tova och Nathalie som jag säkert kommer vara med resten av veckan också, det är så mysigt så. men lite tomt uten bästo.
- förlåt att jag inte skrev ett inlägg om helgen igår, eller det gjorde jag faktiskt.. Men när jag klickade på 'spara&publicera' så försvann skiten. as sur blev jag!  Men ska göra ett nytt försök ny tänkte jag.
Lördag - kom hem med lite roliga saker ifrån stinsen, 3 klänningar, (dock ingen tillavslutningen), ett par shorts,en tubtop,en tishrit , leggings & en bikini. trevligttrevligt. På eftermiddagen kom Fanny hem till mig, och vi låg och stekte och badade. soft! Efter käket så skulle vi ta bussen till min mamma oh hämta min kamera som Fanny skulle låna i Mallorca. Men så skulle inte bussen komma förrän inom en 50 minuter, Så vi åkte med pappa.

- När jag mötte bubba så tog vi bussen till en kompis, fast det tog ett tag inann vi kom fram pga ' det eviga ciggletandet ' haha, väl framme så var det ganska kul. Typ jag,bubba,frida,erica och amanda var först. Efter ett tag kom det ganska mycket mer folk. Lite senare drog vi hem. Kollade på en prinsessas dagbok och chillade.
På söndagsmorgonen så solade vi lite, drack te och sen drog jag hem vid 2. Jag skulle nämligen till farmor. Morsdag, you know! När jag kom hem så tog jag mig ett dopp i poolen, det var 30 grader. asskönt .

btw, så ska jag köra upp den 29 juni.. Im excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0