Öregrund.

Hej allihopa, jag lever! Bra va? Haha, Jag har det jätte bra här i öregrund. Solen skiner och det är jättevarmt. Vi kom hit i tisdags, då gjorde vi ingenting speciellt bara tex. packade upp och åt middag. Onsdagen så tog vi bilen till Sunnanö och solade och badade hela dagen. Spelade minigolf med Mormor och Anna. Kulkul! På kvällen sågick jag mamma och anna ut med kamerorna och fotade jätte många fina bilder vid havet. vi grillade till middag! Spelade kort och satt och snackade. Blev en ganska tidig kväll.

Igår ; Var vi i Sunnanö, Det var 23 grader i vattnet, jätteskönt. Vi åt glass och chillade. På kvällen gick vi hem till Ellenor, Förädrarna satt och snackade medans jag,Ella och Svante var ute. Det var skit kul, Vi skulle sen kolla på film fast det blev inte så, Då skule vi hem. Ganska så skönt var riktigt trött igår.

Idag; Har vi varit i stan, Köpte lite på torget, och på konsum. Jag köpte en jeans jacka på Pep N' chili. Skitsnygg! Försökte få en tid hos 'Beaty for both' Men det var fullt, Mina naglar har nämligen börjat att ramla av. Det är 6 naglar som inte finns kvar.. Måste fixas!

På tisdag åker vi hem, då ska jag bo hos pappa till lördag/söndag, det beror på när vi åker till Göteborg. Det blir nog mycket moppe dem dagarna. ;) Kommer nog spendera den mesta tiden med Fäni,  det var längesen så det ska bli grymt! Nu ska vi faktiskt äta lunch, Hadet bäst i sthlm medans jag lever här på landsbygden. Haha, xoxo Sofia

Kommentarer
Postat av: fannnnnnny

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, det kommer spenderas med mig, såklart! ;)<3

Saknar dig :( MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMÄST ;O KOM HEM KOM HEM KOM HEM nu,

hörs på tisdag!! eller när du kommer hem, PÖSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D<333333333333

2009-07-03 @ 18:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0