Öregrund. 2

Halloj! Ännu ett inlägg ifrån öregrund. Nu ä ni glada va? Vädret är jättefint, solen skiner hela tiden. Jättemysigt! Igår så gick jag in på glasskiosken och skulle söka sommarjobb för nästa år. Ägaren ville så gärna ha mig där i kiosken nästa sommar. Så jag ska höra av mig i januari någon gång. Hoppas verkligen att jag får jobbet. Skulle vara hur nice som hälst!

I övermorgon åker vi hem, ska bli ganska skönt, Saknar ju mina vänner och så. Det blev inte så långt inlägg iddag menmen... Nu ska jag äta Honungsmelon! 

Kiss&Hug

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va bra om du skulle få jobb där... Då får man ju gratis glass hela sommaren. Hahahahaha.

puss från pappa

2009-07-06 @ 13:27:58
Postat av: jenny

sofia uppdatera din blogg ! :D<3

2009-07-11 @ 10:49:33
URL: http://jennyling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0