'' Min kväll ''

Kom precis hem ifrån Felicia och hennes familj. VI åt god mat, satt och pratade. Det blev mucket skratt. Ser verkligen fram emot resan imorgon. Vi åt hallonpaj till efterätt, det var super gott! Klockan 12 ungefär åkte vi hem, Daniel&Mamma&Anna&Alex&Welling i bilen och jag på moppen bakom. Det var lite på skoj att vi körde med varandra och blinkade och så.. Ni fattar, vi blajjade lite. Precis när jag kör över linjen vid röljuset så blir det rött! Självklart då så kommer polisen bakom mig och blinkar och börjar tuta. Jag reagerade inte att det var på mig dem ville stanna. Men Daniel körde in åt sidan och jag som är jättenervös gör likadant. Som jag trodde Polisen ville prata med mig.. Jag var tvungen att visa körkort, legg och så frågade dem massa saker. Jag var helt uppspelt och ville bara försvinna under jorden.. Som tur var så hade jag mamma med mig. Omg, jag hade dött annars! Men nu har jag varit med om det iallafall.. Haha, om det inte hade varit så snälla poliser så hade jag blivit av med mitt körkort + 3000 kronor i böter. Shiet!! 

På dagen idag var jag i centrum med mamma och Anna & Anna G. Skulle köpa en mobil!! Gick in på teknikmagasinet och hittade en bra som jag ville köpa. Skulle betala själv med mammas hjälp. Alltså bidra med lite pengar. Men eftersom det var tillägskostnader så sket det sig, Det stod att telefonen med Tele2 Abonnemang skulle kosta 169. Och det slutade på 469. Vilket jag inte har råd att lägga ner i månaden.. Tyvärr, så vi åkte hem igen med en sur Fia.. Eftersom jag har sabbat mina mobiler under mitt liv så var jag tvungen att köpa den själv. Det är sämst! Haha, Jag får skylla mig själv. Och det vet jag.! 

Imorgon kommer jag att bli väckt tidigt har jag fått reda på. Mamma tkr att jag absolut inte ska vra uppe tills 4 på lördag så jag måste kunna bli trött.. Och därför gå upp typ mitt i natten imorgon.. - kl. 8! Åååh. 
Jag ska iallafall sova nu, jag är skit trött. Sov gott alla söta. Hoppas ni inte kommer att sakna mig för mkt nu.. Puss

Foto: Jag
Objekt: Köksklockan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0