Bloggare

No1. Kissie ( Alexandra Nilsson )
- Är väldigt medveten om att hon ser bra ut. Hon har mkt pengar, och det gillar hon att berätta. Hon är en barbie i sina egna ögon.

No2. Paow ( Paulina Danielsson )
- Värkar vara en snäll tjej, man vet ju aldrig. Spelar oskyldig ibland, och Är lite av sin egen stil.

No3. Dessie ( Desireé Nilsson )
- Är en tjej som jag personligen inte tycker om. Känner henne iofs inte, men av det hon skriver och fotar symboliserar inte en sån tjej som jag skulle vilja umgås med iaf. Tycker att hon är en kopia av Kissie..

No4. Gaybloggen  ( Amir Akrouti )
- Riktigt cool typ, Det är grymt att stå för att han är homosexuell. Hiss för Amir!

No5. Kenza  ( Kenza Zouiten )
- Gillar verkligen hennes livsstil. Det är festande, resor, shopping, modelljobb,chill. Aah lite av allt helt enkelt. Det gillar vi!

No6. AmandaJosefine ( Amanda Falk )
- En brud med självsäkerhet. Väldigt målmedveten och en bra förebild. Eftersom vi gick i samma skola så kan jag verkligen säga att allt som skrivs på den bloggen stämmer. Hon är otroligt snäll och trevlig.

No7.
EricaFlorbrant  (Erica Florbrant )
- Älskar hennes photoshop jobb med bilder. Det är roligt att läsa hennes blogg pga av en massa bilder. Great!

Jaa, nu vet ni vilka bloggar jag läser & lite åsikter om dem. Självklart läser jag mina vänners bloggar också.
Kolla in bloggarna ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0