i want it all


- Dem här skorna hittade jag på din sko idag kostar 399:- , jag ääälskar dem! Skit snygga, vill ha dem. Men det är ett problem.. När ska jag använda dem? Det finns inga tillfällen att ha dem.Så himla sämst! Om man skulle ha dem i skolan skulle det ju se patetiskt ut. Inte för att jag bryr mig om vad dem andra skulle säga. Men det skulle se sjukt ut. Går ju aldrig på fester där man ska vara uppklädd.. haha. Men jag får se om jag köper dem iallafall.. Det måste finnas ett tillfälle att vara fin?.. i framtiden så är det ju iaf så, jag kommer ju inte få mindre fötter iallafall.. Jag vill ha dem!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men dom kan bli omorderna ;D<3

skit snygga iaf :)

2009-08-25 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0