Onsdag

Idag har jag nästan bara segat framför MTV, Det var mycket reklam om Kenza måste jag bara säga.. haha! Jag har iochförsig varit i skolan och så, men på kvällen och eftermiddagen. Jag har varit duktig i 20 minuter - crosstrainern. Till en liten bit av Harry Potter som gick på tv. Jag har inte pluggat ngn matte, jag hade verkligen ingen lust / ambition för det. Jag klarar det nog ändå.. kanske, inte.
Fanny var sjuk idag igen, trist som alltid utan henne. Hon kommer att vara hemma imorgon med, och kanske på fredag.. hoppas verkligen inte det, vi slutar nämnligen klckoan 12.. aja, det kan inte stackaren hjälpa. så länge vi båda är friska på påsklovet är jag nöjd.

Ska gå ner och ta mig ett glas fruktsoppa och titta på repris av The Hills.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0