ojaaj

nejmen nu måste jag verkligen skärpa mig, fick precis lite skäll av bästis att jag bloggar dååligt.. Så dags oh skriva lite igen..
tänkte börja med att tala om vad jag gör & har gjort idag. 
Som vanligt dem senaste dagarna har jag haft det riktigt roligt efter skolan. Åkte moppe med Nathalie igen, haha. När jag kom hem skulle mamma precis åka och hämta anna så jag hängde med. Vi handlade lite inann också.
Middagen är precis avklarad idag igen, nu är det bara lite plugg och träning kvar!  
Just nu gör jag ngt jag inte får för F.. hehe.. tittar faktiskt på high school musical 3. Han är såååå fin! Men den är snart slut, så ska sätta mig framför sobäckerna ett tag. Men ni får ha det toppen! 

jag är inte på blogghumör för tillfället... 

Kommentarer
Postat av: F

:D §

2009-04-22 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0