godafton

precis, godafton. Måndag, en väldigt bra faktiskt. Hade det lite brottom i morse bara, men annars vare bara bra. Fick skjuts hem av Nathalie, gulligt gulligt! * Tack ännu en gång :) 

Har ätit makaroner till middag, gott! Sitter just nu och kollar runt efter moppe. Är inne på en peugeot. Den kostar 19 500 kronor det är en 07. Den har gått 93 mil. Jag tycker att den är snygg anyway. (:

 

Tisdag imorgon då. Börjar halv 10, sköönt! Vet inte om jag ska ta bussen eller om mamma skjutsar mig. 
Näh, dags oh duscha. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var fin fan :D GO FOR IT! ;)<333

Fråga pappppsen och mammsen (a) <3



loove uu bby!



( jag har lyssnat på Hannaah montana nu)

2009-04-20 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0