Fredag.

Gud, det är så skönt med fredag. Slutade ungfär kvart över två idag, åkte till centrum och bytte mina tröjor på gina tricot. Köpte blommor åt mamma och sen gick jag och Fanny hem.. Vi har suttit vid datorn och kollat på youtubeklipp på Björn gustavsson från Parlamentet. Haha, sjukt roligt. 

Nu är det klart, jag ska få en moppe. Yesyesyes!! Det blir nog inte den som jag senast kollade på, vi ska till Honda City ngn dag och kolla ut ngn snygg. Det är bättre kvalité på dem mopparna. Blir väl om ngn månad typ, lite närmre min födelsedag iaf. 

Fanny gick precis hem, eller hon blev hämtad av sin pappa och kusin. Dem skulle åka till glädjens, mysmys! Vi får gäster runt halv , Felicias föräldrar.. yippie..? Jag ska iallafall plocka runt lite i mitt rum innan dem kommer.. så dags oh börja. Måste hinna duscha och fixa mig lite innan också. Pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0