..

Haha helt rätt!, en fet bloggtorka! haha, nej men jag har haft fullt upp i Öregrund och varit med Fanny. Idag tillexempel så åkte jag hem till mamma vid 12 ungefär, Fixade mitt rum och mig själv. Åkte hem till Fanny, vi köpte glass och chillade. runt 5 åkte vi hem till mig där det inte var ngn hemma. Dem skulle komma hem runt 10 idag. Men så blev det inte. Båtern från Åland var felbokad, och eftersom det är långfredagen idag så var det stängt. typiskt, ( haha gör inte mig någonting. ) Imorgon bitti runt 10 kommer dem hem istället. Just nu så ligger Fanny i min säng och tjatar om hur jag skulle reagera om hon dog? ( ehm, vad äre för fel på dej kvinna? )

VI har precis varit världens coolaste brudar och tittat på high school musical 1. ohlala! Vi är heelt tagna av zac efron som vanligt. världens sexigaste, bästa, finaste, hetaste ( och allt man kan komma på ) man..


Ska försöka sova nu, och se om jag kan få bästo att slumra ett tag.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0