wb

kollade in bästis blogg och tänkte på en sak,
hon och massa andra av mina väänner åker och shoppar med sina föräldrar?
asså FÅR saker? det får inte jag.dt är skit svårt att handla saker till hösten om man bara har 1050 kronor.
det räcker inte lång väg. jag vill värkligen åka iväg med pappa, ( då får man mera ) och handla (:
heh, ska värkligen snacka med honom om det. !

jag gick in på lite sidor och hittade lite saker,
jag har börjat gilla koftor, min nya som jag köpte för ngn vecka sen är typ
spårlöst försvunnen.. inte så roligt. får ta och leta efter den. om jag orkar just nu asså.
eftersom den här datorn är cp, så kan man inte lägga in bilder på ngt?
så det kommer nog bilder ngn annan dag, eller när jag har köpt dem!


Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-17 @ 14:07:58
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: farah

du har en riktigt fin blogg måste jag säga!

2008-09-17 @ 14:12:48
Postat av: sofia <33

åh, tack så mkt (:

2008-09-17 @ 14:17:54
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0