vill man bli känd genom blogg?

ahtjaaaaabbba. <33
kom in för ungefär 10 minuter sen, precis varit ute med Kajsa & Vipp. hel konstiga hundar asså. haha!
Fett snälla deras ägare är asså, vi fick liksom 100 kronor för att gå på promenad till skälby, det var fett snällt!
vi ska gå ut med dem på torsdag också, det var absolut inte vi som frågade utan dem som behövde hjälp.

Jag funtade på en sak, asså Kenza &  Blondinbella har varit lika dåliga som mig på att blogga, och har fått för sig att dem ska bli kända eller ngt? Jag skulle nog inte vilja det, asså vara känd för en blogg, för om man inte kan blogga på typ 1 dag så tappar man läsare och blablablaaa. nej men det skulle jag inte vilja. nääh. haha
Men nu är ju så att jag ska kissa,annars sprängs jag. och sen ska jag titta på Tv,så sov gott alla efterblivna mupps(: <33

/ SOFIAELISABETH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0