tråkig dag, med höga förväntningar

seg dag asså.. inte ett skit har hänt. en timme har kännts som 10 dagar..
det har varit en  sån dära tv tittar dag idag. imorse skulle vi åka till ngt ställe och titta på kakel och sånnt. men det var stängt så vi kunde ju inte göra det. vi satte oss istället framför TVn och tittade på ANGEL, jag har ju redan sett den men jag pallade inte bry mig.
ehm, vid halv 8 skulle jag gå ut med fanny men pappa var konstig och sa nej ? :S ehm, cp? (:
så jag var tvungen att städa mitt rum..
men vid lunch tid idag så kolalde jag på disneychannel, och då stog det '' VINNEN TRÄFF MED VANESSA & ZAC ''
ööööh, JA, tack'  i stockholm den 28 september så får man träffa dem? klart som fan att jag tävlade. haah man skulle skriva varför just jag skulle träffa dem. och jag kommer såklart inte vinna men tänk om? aah, fett ballt!
men det är ofc inte bara jag som tycker det, ( tyvärr )..
nu är klockan 5 över 9, och det är säkert ngt bra på tv som har börjat. så dags att kila ner till soffan och kanske får ta en glass (:
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0