Tisdag

Hej bloggen, inte ett ända inlägg idag.!
men det äre dags att ändra på! Dagen har varit ganska speciell.. inte så ansträngande precis!
btw så var det lag dag, och vi skulle ge ut lappar till alla grupper så dem kunde gå ut på en tipspromenad.
inte så roligt om man säger så.. mäst sitta på en stol och snacka hela dagen, vilket är väldigt skönt iofs.

på fritiden vill man ju göra allt utom att plugga, men nehää! så ska man ta fram NO:boken, Engelska boken, Matteboken!
herregud. jag pallar inte mer nu! har ängnat måånga timmar till att plugga NO idag och igår!
så typiskt, ofc så missar jag både Idol & främmande fågel. skiit!
Alla No frågor är klara och halva matten! är för seg i huvudet nu så det går inte mera. nu kommer det vara data i typ 1 timme. för sen ska jag sova! skööönt!
vid typ kvart i 2 så drog jag och fanny hem till Pappa och pluggade. tyst och lungt..

Har kollat i 2 minuter på det dära med skandalen i Finland, shit vad dem dödar varandra i skolorna där /: hah.
värsta sjukt att skuta 10 personer och sig själv? Näääh, håll med om att det är cp.
ajah, whatever!
Idag hade jag på mig mjukisbyxor, ett vitt linne och en svart t-shirt. över hade jag en grå halsduk det är mammas men jag gillar den alot! (:
ska jumpa in i duschen, och sen kanske se lite på tv.!
jag gillar att ta in lite engelska ord (:, det är ju nice?


fanny hos pappa, pluggar förfulllt! go for it .


mina läxor, wihoo..... not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0