skola igen..

Hej bloggen!
nu är jag helt slut. gick från skolan till mamma och skulle hämta lite kläder inför helgen.
skoldagen var snabb idag och vi hade inte så mänga lektioner. typ 10 minuter So, spanska, fotografering och lite så.
fick inte leka med ngn idag pga att jag är typ halv sjuk. imorgon tror jag att jag stannar hemma. men på kvällen så får jag gå ut. till Agnes middag!
i helgen har jag värkligen fullt upp, som jag skrev. men lite ändrade planer.ska till stan eller till centrum om vi inte orkar åka ända till stan. det bli alltså jag + fanny. kanske köper skorna då? vet itne.

Skolfotot idag blev katastrof. herregud, zombie?
det var nog inte det fulaste jag har tagit men fan inte fint!
tog sällskap med fanny & Agnes från skolan och nu är jag här. vet itne rikitigt vad jag ska göra hemma hos pappa.
blir antagligen dator & Tv. heeh, boooring life!
aja,whatever. ha en bra dag puss/ SOFIAKARLSSON

Kommentarer
Postat av: fannu<33

palla stanna hemma hela tiden :Ö

du kundde juh komma idag sucker ;D då kan du fan gå lite till skolan i morgon eller är du rädd för läxförhören?Hahaha!§§

2008-09-18 @ 16:27:10
URL: http://fannykarslson.blogg.se/
Postat av: sofia <33

men toru det är jag som bestämmer det eller?

jag har ju redan förklarat det för dej

2008-09-19 @ 11:12:55
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0