sjuuuuk

hejsan.. det var den jobbigaste natten på väldigt länge.
jag har sovigt varannan timme och vaknat av hostan, det låter & är äckligt, men jag har kräkts massor av gånger.
just nu fösöker jag att inte tänka på det, men det funkar inte..
ska nu sätta på en film och krypa ner i min lilla blåa soffa och dricka Te, för det lugnar typ magen eller ngt skit.
Hade jätte höfg feber inatt så jag svettades och frös på samma gång. får inte riktigt ihop det.. (: haha
jag är lite irriterad för att jag missar skolan och så.  ( inte lektionerna ) men asså man missar så mkt på att vara hemma. igår var fanny sjuk hon med, men jag vet inte om hon är i skolan idag,hon kan ju inte ssvara på mina sms.. jag har ju inte comviq. ska nu välja en film, hoppas jag hittar ngn jag inte har sett..

 stackars sofia.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0