ser fram emot helgen

på fredag är det dags för tjejmiddag hos agnes. folk som är bjudna : Fanny,Jag, Emma, Sara , Alexandra, Yoella, Moa , Johanna, agnes. tror jag fick med alla. dt ska bli såååkul!

på lördag ska jag sova hos fanny, för min pappa ska på wiskymässan. ska bli sjukt kul!
blir nog lite snacks och film, mysigt mysigt!

på söndag
är det andra avenyn. och jag läängtar så mkt, fast typ alla tror att det kommer bli sämre än vad det var förrut. ofc kommer det bli annorlunda eftersom Angelica är död, och det kommer en ny familj. hoppas värkligen det blir bra.
och om ni inte fattade det, så ska det tittas på med bästis! (:

 värsta söta skorna som jag hade när jag var liten, * stolt *

Kommentarer
Postat av: fannu<33

min syster blev oxå bjuden suck

haha, men hon får inte komma (a) så mamma oh hon ska bowla yes § hHAhaha

2008-09-17 @ 19:05:41
URL: http://fannykarslson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0