Onsdag

Godmogron bloggen.
har inte hunnit med mkt alls denna morgon, slöat framför tv;n med en bra film och mysig frukost.
sitter i pyjamas och jääätte fin toffs.
 det kommer bli mkt titta tv idag med, och ofc dator också.
just nu jobbar pappa och hans kompis i hobbyrummet som ska bli ett sovrum. till pappa dock!
det blir ju lite oväsen, btw dt får jag stå ut med. Idag är det den 17 septeber och det betyder 3 dagar kvar till shopping.
längtar. men denna månaden mååste jag köpa ett / 2 par skor. ska typ åka till skopunkten med mamma och köpa 3 och betala för 2. ofc så ska jag få dem som är gratis. hihi!
och sen måste jag införskaffa mig ngn sorts halsduk. jag tycker inte att dt är så skönt med det, men det är snyggt!

idag mår jag lite sämre än igår, vilket betyder att det kanske blir ännu en dag hemma imorgon.
men jag hoppas inte det. jag måste vara frisk på fredag på tjejmiddagen, jag måste!
/- Sofiaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0