Onsdag

Hej bloggen.
vaknade för 45 minuter sedan, har plattat håret,smikat mig och ska äta snart.
dagens outfit är skit ful. Mjukisbyxor, rosa t-shrt , svart kofta.konstigt ja vet. men jag pallade absolut inte ha jeans idag. inte leggins heller för den delen.

skolan börjar 09.10 skönt med lite sovmorgon.
5 i 9 ska jag möta fanny .Agnes, emma och sara.. så jag går vid 10 i!
skoldagen blir nog som vanligt. och efter också. plugga!

Det blev ingen tv igår efter duschen,
jag var inte trött igår men jag var klar 15 över 10. vilket jag inte har varit på hur länge som hälst!
så jag tänkte att jag skiter i datorn och går oc lägger mig.
jag gjorde precis så, men inte så länge.. Jag kom och tänka på öregrunds resan..
Mamma och mormor och fanny föräldrar vill så klart veta hur vi tar oss dit. och det varjag tvungen att checka in.
att hitta alla bussar och allt skit tog för mig 1 timme. så jag var klar vid kvart / tjugo över elva..
asså nästan halv tolv istället. skit irriterad blev jag då!
jag somnade förståss inte på en gång. så vid 12 somnade jag. idag är jag feta trött,!tyvärr.
men det släpper på väg till pluggääät!

jag känner mig stel i anstiktet? vad fan äre med mig? häähäää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0