minminmin

du är och förblir min fanny.?  fattaru?



Btw, jag har provat lite kläder som jag ska ha med mig till CYpren, skitier i om det är långt kvar! (:
det var två svarta klänningar, ohnej inte lååångklänningar!
jag vet inte om jag kan ha dem.. hihi. men dem är rätt så fina!

just nu är min lillasyster på  musikskolan och pappa är där med , vette fan vrf? haha.
så jag är hemma själv. det är så man slänger på högsta volym och sjunger med. hahah!
speciellet NO ONEE! visst fäni?
dem kommer väl typ snart. /:

Idag så känner jag min rätt så pigg, inte riktigt frisk men iaf så man kan dra till plugget.
måste ju vara frisk nu, HELG!
så får bita ihop lite.
att bero på bita ihop, så får jag sååå jävla ont när jag noppar ögonbrynen.
men jag har hört att det finns ngn salva man tar på och det  typ lindrar smärtan.
om det finns ska jag LÄTT köpa den! bara så ni vet, hehe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du noppa ögonbrynen/Fotta & sjunga på högsta volym när du är sjuk gumman? :O§§

2008-09-18 @ 19:43:38
Postat av: fannuu<33

jag fattar precis :D

/ F

2008-09-18 @ 21:41:05
URL: http://fannykarlsson.blogg.se/
Postat av: sofia <33

joo, det funkade alldeles utmärkt!

2008-09-19 @ 11:12:13
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJJJJJSAN! :D

ja glömde skriva att det var från mjooiii(a)<3

2008-09-19 @ 15:29:39
Postat av: Anonym

helvete, igen! det är från FANNY

2008-09-19 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0