MIN bästis

shulululu, kom hem för drygt en timme se. käkade lite mat och duschade efter den långa dagen.
det känns som om det har tagit flera år idag - 6 september.
imorse vid ungefär 10 vaknade jag och kunde typ inte somna om, det kändes lite konstigt efter igår. blev lite mkt vatten pipa så jag mådde illa . ( tunnis fia, haha ) vi gick och la oss vid 5 inatt och då var jag faktiskt pigg.. men tröttheten kommer imorgon. Vid 2 åkte jag och Donna hem till österby från Uppsala och det gick ju fint. haha. när jag hade hämtat alla saker hos Donna så tog jag bussen från österby till skyttorp. drog in en snabbis på Sibylla och köpte en korv för jag var dööö hungrig. därefter tog jag upptåget till Upplands Väsby. Pappa var snäll och hämtade mig på stationen så nu är jag hemma och ny duschad.  Ska göra mig i ordning och försöka få tag på Fannny MIN bästavän. och hoppad hon vill göra något med mig. Imorgon så tror jag att det blir en hemma film dag eller så.är inte så sugen på att vara ute, inte nu iaf.!  som jag sa kommer jag vara trött imorgon så det blir bäst så.
kommer nog ett till inlägg senare ikväll eller ngt. höhö Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0