middag

nu är man proppmätt efter en middag från Tiger.
jag åt ngn kyckling med wokade grönsaker med en sås. skit gott var det!
med mjölk till, det är alltid gott med iskall mjölk.
fast jag känner inte riktigt smaken av allt, täpt i näsan you know..
imorse när jag åt frukost så tittade jag på en jätte bra film,
som ngn har berättat om. fast jag visste inte att det var den först
men sen märkte jag det, haha !
Det var iallafall '' Min brors flickvän ''.
och den var ju jätte bra.
den rekomenderar jag starkt!
Ikväll är dt idol, det är så roligt så det ska jag absolut kolla på.
så ikväll är jag fullbokad med idol och te. det är vääldigt bra för halsen vettu!
Imorgon äre skola för min del. även om jag inte mår toppen så ska jag pallra mig dit och ta det där jävla skolfotot.I år har inte våran fattiga skola typ råd med att ta klassfoton.. så vi ska ta dem enskilda fotona och sätta in dem i en katalog och skriva namn och skit under,
som man hade för typ 100 år sedan. ehm, det känns lite gammeldags.och fett pinsamt.
alla kommer bah : hahah, vad ful hon belv. och peka på mig? haha.btw, det finns inget att göra åt saken.
det är lite kallt här i min lilla villa, så jag ska hoppa ner i badkaret och ta det lite lungt.
kanske skriver senare, tror det. btw, medans så får ni ha det bäst! // SofiaKarlsson


bra film, enligt mig. 4 av 5 smultron (:

Kommentarer
Postat av: fannu

den där har juh jag Rekomenderat till dig :) jag tkr oxå att den är mkt bra! :)

Den får 3 av 5 smultron av mig! :)



Kul att gå till skolan igen :/ :O

jag ska oxå pallra mig dit...



love u



/ FannyLövenberg

2008-09-17 @ 18:33:56
URL: http://fannykarslson.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja. svinsynd. inte ens smeten var god haha

2008-09-17 @ 19:06:39
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

tack för filmtipset =)

2008-09-17 @ 19:21:14
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: sofia <33

haha, varsågod! (: <3

2008-09-17 @ 21:01:20
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0