middag på jacobshörna oh polisen

Hej bloggen,
idag var det extra kul att äta middag, vi åt nämligen på reasturang.
det var hur mkt mt som häälst! men det var gott. Jag åkte dit med Mamma, Anna, Daniel & Hanna.
Det är så att man får en meny som det bara finns en sak i ! dem har redan bestämmt vad man får till mat.!
ganska konstigt men ändå bra (: det var typ 2 förätter, 2 varmrätter & 1 efterrätt? hur  ska man orka? hähää!
På vägen hem från Jacobsberg så blev vi stoppade av polisen.. omgsh vad rädd jag blev!
det vr ju igentligen ingen fara eftersom vi inte hade gjort ngt fel / mamma.. btw så fick hon blåsa i en såndära grej..
Dem hade tydligen stannat oss för att det var ngn skatt grejj som inte fanns och vad det var! hehe, läskigt iaf!
Tog iaf lite bilder. ejoooy!


söta hanna (:


storebror (: <3


Anna & Mamma (: <33


Jag, häähä


finaste (: <33



min mat, orkade inte mer än såhära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0