jobbiga småsystrar

shulululu ! (:
sitter och snackar med fanny och dogge + ngra fler på msn. och asså fannys syster frida är LITE jobbig just nu. haha. fanny är inte sååå nöjd. hon står tydligen bredvid fanny vid datorn och vääägrar gå där ifrån, så jag drev med henne och sa '' slå henne då.. '' haha  svaret man fick var inte så gulligt:

Fjortis Fanny ! FUCK YOU FRIDA! säger:

dp kommer hon bita sig i läppen oh kasta sig över mig oh typ försöka döda mig, så kommer hon börja dampa oh dra mig i håret, jag svär så är det alltid!..
hahah, så jävla kul! om jag hade sett det hade jag dött av garv! , sry älsk men det låter riktigt kul! jag menar absolut inte att min syrra är en ängel. det är hon INTE!!! haha, det finns jobbiga dagar när hon får för sig att jag typ är jävulen ellr ngt? ehm, okej. det kan låta typ : SOOOOFIAAAAAAAAA,  sluta. och du vet med vliken röst fanny.. haha omgash!
btw eftersom jag är piggare idag än igår, så måste jag plocka undan efter igår i mitt rum. papper, glas + annat skit.. aah men pusspåer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0