hundvakt

shulululu, nu är So:n klar och jag ska ringa fanny. hon gick iochförsig för en halvtimme sen. Ikväll ska vi vara hundvarkter till Kajsa & Vipp. Men mellan vi är det ska jag på dans, för nu är det ju torsdag igen.
sorry för den dåliga uppdateringen idag, blev inget inlägg i morse, dt var lite stressigt.
skolan var inte kul idag heller, bara att det var Södervikstafetten.Jag sprang fast jag inte skulle, Fanny växlade till mig. och jag till Frida. Jag sprang 200 meter. (: duktigt va? haha våran klass kom typ sist pga lite avbrott.. haha, men det var så att Aldin var på typ ganska dåligt humör och ville inte springa, men så fick ahn det iaf. och han bläv typ damp.. haha när det var hans tur så gick han hela vägen ( 200 meter ) och så gav han pinnen till Filip i 9:an, och han gav den ofc inte till Robin utan stannade och sen typ gick han till Ulf eller vad fan det var?
Vi höres, pussssssssssar (: <3

hahahaha, heta jag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0