helgen

herregud så dålig uppdatering.
har värkligen inte haft ork att blogga ihelgen. det har hännt så mycket.
tänkte ta hela helgen i ett inlägg. hihi! (:

Fredag: tjejmiddagen hos agnes var väldigt lyckad. God mat, roliga tjejer och mycket dans!
vi hade det väldigt kul asså,  vi dansade skit mycket och skrattade typ hela tiden. Alla var värkligen med.
Vi åt Tacos , det var gott. snackade om allt. ! aah dt var värkligen skiiit kul Agens! <3
gick hem vid kvart över 11 typ. på vägen vare ngra fyllon som skrek åt mig, och typ '' jagade '' mig.
läskigt somfan vare. när jag väl var hemma kollade jag på '' tre systrar och en mamma '' den var bra! (:
Somnade inte så fort, hade vääldigt ont i magen efter allt gott hos agnes!

Lördag: Klar på morgonen vid typ 1, åkte till centrum med fanny.  Handlade lite kuliga saker.
Ett par skor, pumps från DinSko- 199 kr. En tjocktröja från New Yorker - 249 kr. 
En t-shist fr¨ån Gina tricot - 99 kr. En jacka lotsas skinn från Gina tricot - 299 kr. Är faktiskt väldigt nöjd med dagens shopping. käkade en frecnch hot dog till lunch, gott gott.
åkte hem till mig och tittade på film '' Helenes små undervärk '' den är också bra.
vid halv 7 traskade vi hem till Fanny och åt en god middag. eftersom jag skulle sova där så  fick vi pengar av Peter och gicför att gå  Abbes och hyra en film det blev en Irene Huss - guldkavlen heter den. vääääldigtbra film asså! bästa i den serien. Sov hos dem för att pappa var på Wiskey mässan.
Vi gick väl och la oss vid halv 1 / 1. inte så sent, vilket var väldigt bra, båda var skit trötta!

Söndag : Vaknade vid ungefär halv 10. bra tid. men fan att jag somnade om till typ 11. då blev det ju sent iaf.. hehe!
gick väl upp vid 11 och åt frukost. vi fixade oss och så gjorde fany ett stooort framsteg. jag fick sätta på henne lösnaglar. duktigt va? jag tror att jag har tjatat i 1 / 2 veckor på det. hehe. men dt skulle ABSOLUT inte gå för sig om inte jag hade det oxå.hela morgonen  var vi inställda på att dra och Bowla. men så blev det itne för  dt fanns ingen bana förrän klockan halv 7 påkvällen. Så vi skulle träffa ngra kompisar, men vi sket i dem för dem var typ
 as tråkiga! Drog till kondiset och tog oss en macka och fanny tog som vanligt en O'boy, och jag en Latte!
det var väldigt gott.
Vi gick till Stationen och stog och hängde på den lilla bron. haha mkt skratt blev det.  Vi gick in på Coop för att köpa
bindor, men mitt kort fungerade inte. så Pappa kom och betala, snällt av honom!
Vi fick naturligtvis skjuts hem och det var skönt. Hemma kollade vi lite på Youtube med anna..
På Zac ofc!
het som fåå!!!!!!
sen blev det matdags, fanny åt här. Lövbiff med typ pommes frittes och bearnese sås. dt var gott men jag mådde illa så det blev inte änns en portion.
Vi satt vid datorn och gjorde ngra jävla bebisar, haha. man typ lägger ihop 2 ansikten och så görs dem om till ett bebis ansikte. haha, gulligt värre!
tiden gick inte fort, det var lååång tid kvar tills klockan 8. men så äntligen var gon 19.56 och då tog vi fram glass med strössel och slog oss ner i pappa säng framför TV:n! Andra avenyn start! Vi blev väldigt besvikna, ansnittet var inte bra alls! dt hände lixom  ingenting. men vi hoppades på att dem andra 2 skulle vara bättre. men så hade vi fel!
dem var ite häller bra. OFC hoppas vi att det blir mmmkktt roligare n'ästa vecka!
Vid halv tio skulle fanny hem, och hennes föräldar var snälla och hämtade henne. (: så hon slapp walka (a)
klockan är nu 22.07 och jag ska sticka ner till pappa en liten stund.

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nicenice!

2008-09-21 @ 22:13:59
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

verrrry (:

2008-09-22 @ 15:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0