hah, nördar

heh, på träningen snackade jag med Matilda & Amanda, haha dem berättade om bloggen : .www.vasbyskvaller.blogg.se,  den är så hävla omogen, palla hitta på saker om ngns familj och skit? Det måste ju vara ngra patetiska skitungar som inte vågar stå för vad dem tycker? Eller så är det ngn som är avundsjuk på Amanda & Matilda, & Spec1al och hennes polers? hah, omg..
Träningen gick väldigt bra kändes dt som, tror att jag börjar komma in i dt nu, det är svåååårt men dt blir bra om  man försöker, ( oftast iaf ) haha.  har precis duschat och kollat in lite roliga bloggar,fast typ ingen har skrivt sen jag kollade senast. vi skulle ju vara hundvakter men det sket sig för ägarens grej ställdes in, så hon kom hem tidigt och då behövde ju inte vi, bra faktis. då hinner jag plugga!  skola imorgon då, jag kanske får vara med på Idrotten om det inte är ansträngande, för jag får ju igentligen inte sporta / röra på mig.  Så får ta det lite lungt. man för en gångs skull så vill jag vara med..! 
det var nog allt för den här kvällen, sov gott allihoppa. puss och Kram / Sofiaelisabeth'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0