gulligt

gullig design fannybanny. det var fint.
om man redan har läst fannys blogg så äre precis det som har hänt och jag skulle kunna kopiera hennes inlägg typ. men så tråkig är jag inte.

på kvällen efter att ha varit med Jenny & amanda & Fanny, så startaden skitdatorn och jag satt inne på msn och pea ett tag. och sen hoppade jag in i duschen, gjorde inte det igår så jag kände min äcklig.! nu är jag fräch igen (:
har precis varit inne på facebook och kollat lite.. men jag är faktisk trött så jag ska upp och ta en ipren, för jag har ont i huvudet. & sen kanske kanske en liten film innan jag somnar, men det är nog igen ide, jag somnar nog om typ 10 minuter.. haha ! Godnatt <3

omgash vad ful. men whatever. godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0