grattis hun'

Hej bloggen,  idag är det den 16 september, och då fyller min söta vän Agnes år. grattis lilla gumman, hoppas du får en bra födelsedag!  13 år, tonåring. haha! <3

som ni säkert har fattat är jag fortf sjuk,och det suuuuuger. btw får man glass oftare.. och det dör väl ingen av?
ikväll kl 9, kommer det en ny mordserie, med eva röse, hoppas den är bra. det blir iaf en skön kväll framför tv:n.
imorgon blire nog en hemmadag till. har typ feber och är fortf hostig. ´pinsamt att få damphosta i klassrummet.. hmm, nej den risken vill man inteee ta!
på torsdag är det dans igen, men jag är ju sjuk. så kan typ inte vara med..
jag vill men jag får säkert inte.!
 
saker som ska göras innan året är slut, speciella saker ofc! 
 * - agnes tjejmiddag 19 september
 * - Öregund m bästis 27 - 29 september
 * - cypern m bästis 24 - 31 oktober
 * -  julafton m familjen 24 december ( som alla vet )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0