främmande fågel..

.. var en bra start på en serie. jag ser fram emot att se 3 avsnitt till. tyvärr så var det inte en fristående serie, så man måste titta på alla för att hänga med. men hoppas jag kan kommer ihåg tisdagar klockan 9. btw hoppas jag att dem kommer att ändra tiden för desperate housewifes, för dt måååste jag se den här sesången, om det kommer ofc!

ännu en hemmadag tomorrow. vilket betyder sovmorgon + mkt hosta.
inte kul men hosta, men absolut skönt att sova.
hälst skulle jag ju gå till skolan, för man missar ju såå jävla mkt på ngra dagar.
men jag får ju inte. kan ju inte smitta alla andra. taskigt jööh. 
fast grejjen är den att imorgon ska man redovisa någonting, och jag vet inte vad!!
jag kommer säkert att behöva gör inför hela klassen när jag kommer tillbaka, vilket jag inte vill!
btw fanny är ju också sjuk, så då är vi minst 2 och det gör inte så mkt. (:

Tidigare idag hemma hos mamma, så låg det lite fotoalbum framme.
jag tog mig lite tid och tittade igenom dem. det är faktisk riktigt kul att titta i ett album.
jag tycker det är ganska jobbigt att kolla på tv:n eller datorn om man vill se lite bilder.
för om det bara hade varit på datorn hade jag aldrig kollat på dem? och det är ju trist.
det var iaf bilder på mig + daniel när vi var små. haha fan vad söta vi är (: tss.
nu ät tyvärr te:t är slut och det är jag med så ska jag nog krypa ner i min underbart sköna säng. (:
Godnatt på er.  / SofiaKarlsson

Kommentarer
Postat av: Ghostfriend

Fin blogg.

2008-09-17 @ 01:10:13
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: my

Mycket fin blogg söta du. Kolla in min :)

2008-09-17 @ 09:24:17
URL: http://lovelymy.blogg.se/
Postat av: sofia <33

tack så mycket (:

2008-09-17 @ 12:42:32
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0