hoho

ajaj, jävligt dålig uppdatering. har bara glömt att blogga. har inte suttit vid datan dem senaste dagarna så dt försvann ur hjärnan. skolan sätter ju så jävla mkt press på oss så det ör ju fan läxor 24/7. Veckan typ :


Tisdag' skolan, ingenting specillet hände. ehm var med fanny och typ snackade lite granna.
skulle träna men kunde inte pga ingen kunde skjuta, dem var ju på föräldra möte så då sket vi it!
kollade på Beck på kvällen, daniel & joel mötte mig, det var ju fan läskigt ute (a) 

Onsdag' skolan, efter satt jag mig vid datan och checkade lite GB:n och skit. ehm kollade lite bloggar. skit kul, * host *
oh jaa emma, jag har tagit hostmedicien (: '' snackade '' med emma och fanny och sen blev det dags att äta. lånade en cykel av fanny som skulle tillbaka ikväll men det glömde jag så det blir nog lite skäll imorgon (a) haha, vi hade tänkt att vi skulle uut  och gå. men eftersom det blev så mkt läxor så sket det sej med.. 

nu äre dags att nanna kudden (a) haha, puss & knull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0