en kväll med bästis

fan vad dålig stil om det inte är sant? jag lovar jag kommer dampa sönder på den som skrev det?
hello sunshines, har varit ute med bästavän och snackat. vi satt på vikskolan och snackade och sen såg vi Robban & hans kompis. efter en liten stund gick vi hem till F, och pratade lite med Frida. Sen tog jag min fina rosa cykel och rullade hem med den! har kolalt lite på TV, och kollat lite snabbt på So:n. och nu sitter jag här.
Föe en liten stund sen fick jag ettt skit omoget sms av en grabb.. ringde upp och då vare ngn kompis som typ var as dryg? haha, stackars människor, vet inte hur dsem ska bete sig! 
nu är klockan snart TIO och jag ska ta en frukt / en Risifrutti kanske och titta på tv med pappsen.
på höstlovet ska ju jag och Fanny åka till Cypern, men nu är det inte bara 5 som ska åka, utan 8 :)
Jag, Fanny, Mamma, Måns,Felix,Hanna & Anna & Daniel
ska tvätta bort sminket och sätta på mig shorts, :) haha sov gott alla söta.


älskling oh jag


Babe


@ Karlsson


min söta katt sover i min säng, gulligt va?

Kommentarer
Postat av: fannu

älskar dig bästavän <3

mm fett dålig stil! haha , han är lite konstig Faktist ;)§

Söt bild på mej oh elvis .. ehhe...



bästavän<3333

2008-09-03 @ 22:18:11
URL: http://fannykarslson.blogg.se/
Postat av: hhahahaha

aaaaaaaah, askonstig

2008-09-04 @ 16:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0